.

.

czwartek, 1 listopada 2012

W ten smutny dzień proponuję...ROZDAWAJKĘ!!!

Witam wszystkich tuzaglądaczy, wiernych obserwatorów i nowych gości - w ten ponury deszczowy poranek. Ja swoje groby odwiedziłam wcześniej, ponieważ nie lubię tego dnia, którego święcenie od dawna niewiele ma z tradycją wspólnego. Przejrzałam w necie statystyki wypadków i przerażona liczbą ofiar śmiertelnych skonstatowałam z ulgą, ze moja decyzja pozostania w domu w tym dniu była właściwa. Ponura chlapa za szybą okna nie nastraja pozytywnie do spaceru. Dzisiaj wyżywam się w papierkach. Postanowiłam także uprzyjemnić ten dzień rozdawajką.
Zasady: Nagrodą w rozdawajce jest gipsowa zawieszka z aniołem autorstwa IWONY TURZA.
1. Rozdawajka trwa od 01.11.2012  do 15.11.2012.
2. Ogłoszenie wyniku - 16.11.2012.
3. Zapraszam do udziału tylko osoby prowadzące własnego bloga, bez względu na jego tematykę.
4. Aby fiskus się nie czepiał - zadanie do spełnienia następujące: wymyśl i podaj w komentarzu imię lub nazwę dla aniołka będącego przedmiotem rozdawajki. Znając Waszą inwencję - z pewnością trafi się oryginalna nazwa.
5. Komentarze proszę numerować kolejno i podawać nazwę swojego bloga.
6. Bądź uprzejma/uprzejmy zamieścić na swoim blogu podlinkowany banerek   i/lub  wspomnij w poście o mojej rozdawajce.
7. Nie przymuszam do bycia publicznym obserwatorem.
Życzę powodzenia w losowaniu!

Autorkę tego aniołka poznałam niedawno osobiście. Okazało się, że po wieloletnim pobycie we Włoszech powróciła na stare śmieci - czyli do mojego miasta. Jaki ten świat mały!

Pozdrawiam wtapiając się w leśne, jesienne tło. Zachęcam do odwiedzenia mojego PAPIERKOWEGO BLOGA - tam również trwa CANDY do 14.11.2012 .


12 komentarzy:

  1. Ja uparcie sie u ciebie zapisuję:-)
    To jest anioł "myślę o tobie"

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Początkowo chciałam aniołka nazwać Bożydar, ale uznałam, że jest zbyt poważne dla takiego malucha, więc proponuję DOBROMIR.
    Też poważne, ale "lżejszego kalibru".
    W zdrobnieniu może być DOBREK albo DOBRUŚ.

    Poszukując tego imienia czułam się tak, jakbym wybierała imię dla swojego dziecka :) a przecież to było już tyle lat temu :))

    Banerek umieszczony na blogu galeria61@tlen.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. A może to jest mała anielica? Angela? :) Banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Dziękuję za odwiedzinki i udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4. Dołączam z przyjemnością, podarowałabym go znajomej wielbicielce aniołów, a nazwałabym go "cudowny skrzydlaty"

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne
    Barbella.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja 7 jestem :)!
    Kocham aniołki wszelakie, a ten ... prawdziwy słodziak, cudna zawieszka :)
    Może nazwać go:
    - ANIOŁ DOBRYCH MYŚLI ... bo taki zamyślony
    - MARZYCIEL ... będzie czuwać nad spełnianiem marzeń
    - LUNA ... aniołek dobrych snów
    ... jejku, nic mi więcej do głowy nie przychodzi !
    Cieplutko pozdrawiam no i oczywiście w kolejce stoję po tego cukieraska :)
    http://beaartdecor.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  8. 8.
    Aniołek jest śliczny :).

    Nazwałabym go "Szczęściarz" aby osobie, która go dostanie przynosił szczęście i same pozytywne myśli :).

    A może to mi przyniesie szczęście :). Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się jako 9:), może szczęśliwa! Uwielbiam aniołki i aniołkowe motywy, zawieszka jest śliczna! Proponuję imię Aniela - dla żeńskiego aniołka:)
    pozdrawia cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. 10.
    Aniołek to Dobromir :-) Przynoszący wszystkim dobro i pokój :-)

    Zapisuję sie linkując banner u mnie: http://mamaniusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń