.

.

piątek, 12 sierpnia 2011

W moim ogrodzie...

to temat wyzwania w KREATYWNYM KUFRZE.
A w moim ogrodzie zakwitła... Kleopatra! Broszkę zrobioną z filcu (wg tego tutka) i ozdobioną sutaszem nazwałam imieniem pewnej odmiany dalii. Kilka lat temu, kiedy jeszcze miałam ogród - z zapałem wielkim hodowałam właśnie dalie. Bardzo lubię te kwiaty za ich nieprawdopodobną różnorodność i niesamowite, wręcz nierealne kolory. Pewnego razu zamówiłam w sklepie wysyłkowym nowość o szumnej nazwie " kleopatra" i po otrzymaniu paczki ogarnęło mnie zwątpienie na widok marnej i przysuszonej karpy. Nie sądziłam, że cokolwiek z niej wyrośnie i poczułam się oszukana przez sprzedawcę. Na wiosnę jednak zasadziłam dalię w kącie ogrodu bez nadziei na pozytywny skutek. I zapomniałam o niej. Ku mojemu zdziwieniu późnym latem zakwitła - była wspaniała: ogromna, w kolorze brudnego różu z ciemnym środkiem. Niestety nie mam jej zdjęcia, choć usiłowałam dzisiaj znaleźć w internecie tę odmianę by ją Wam pokazać. Jest to odmiana dekoracyjna, której kwiaty osiągają wielkość dużego talerza. Broszka też jest stosunkowo  duża i dekoracyjna - tak, jak kwiat który był inspiracją dla jej powstania.
Zgłaszam ją na wyzwanie:






















































































13 komentarzy:

  1. Piękna broszka :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywnie podeszłaś do wyzwania! Ślicznie wyszło i powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalie musiały byś śliczne, bo wzorowana na nich broszka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boska!!!
    Z całego serca życzę wygranej (może i tym razem sutasz będzie górą-poprzednie wyzwanie wygrały moje sutaszowe kolczyki).
    Agnieszka
    PS.Pozostałe broszki również mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka soczysta - pasuje do tej żywej zieleni w tle

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka jest wspaniała, pomimo mojej niechęci do różu spodobała mi się co jest rzadkością =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Jest mi ogromnie milo, ze skorzystalas z mojego kursiku i stworzylas takie cudenko! Zycze powodzenia w wyzwaniu!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim Candy :)
    Zapraszam gorąco, ściskam i pozdrawiam :)
    Iwona
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekna i ten roz bardzo soczysty i optymistyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności pokazujesz i wyrabiasz, dlatego postanowiłam obdarzyć Cię wyróżnieniem. Zapraszam pod odbiór na www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyroznienia w wyzwaniu:)

    Zwracam sie do Ciebie z zapytaniem czy moglabym zamiescic zdjecie Twojej broszki na moim blogu w poscie - galerii z broszkami wg mojego kursu?

    OdpowiedzUsuń