.

.

środa, 20 stycznia 2010

MOJE ULUBIONE MIEJSCA W SIECI

Nie wymienię wszystkich ulubionych miejsc, bo znudziłaby Was lektura tego bloga - tak wiele jest tych ciekawych zakładek.Dzisiaj polecam jedno miejsce i nie będziecie żałować, że tam zawędrowałyście - miejsce o niepowtarzalnym klimacie : Studio Rzeźby i Ceramiki Unikatowej CELA37 - www.cela37.com - którego autorami są Dorota Urbaniak - Pełka i Jerzy Pełka. Nie chciałabym, żeby zabrzmiało to jak kryptoreklama,jednak zachęcam gorąco, abyście zajrzały kobietki do nich ponieważ znajdziecie tam rzeczy o niezapomnianym charakterze. Kiedy kilka lat temu w trakcie buszowania po necie przypadkowo wpadłam na ich stronkę i popadłam w stan permanentnego zakochania się w tych klimatach. Nabywam co jakiś czas niewielką figurkę i mam nadzieję, że ta moja kolekcja będzie się rozrastać (oj drogo się cenią!). Zajrzyjcie tam koniecznie - czekają na Was PURCHERIE, DAMULKI PIERROTY - warto je chociaż obejrzeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz