.

.

piątek, 21 października 2011

Moi drodzy parafianie! Bądźcie wyrozumiali jeżeli chodzi o ciężki kaliber mojego dowcipu i wybaczcie - alem umęczona pracą bardzo (a jaką, to już w poście następnym będzie) i koncept mi umyka. Fajna babka kusi TU słodkościami, na które o dziwo chętnych jak na lekarstwo. Rozkręćcie zatem to candy do 31.10.2011 - ku uciesze obdarowującej! Taki oto kolorowy filcowy podarunek PĘTLICZKA  dla nas przygotowała:









Przypominam, że na mój cukierek trwają nadal zapisy! 
(banerek u góry).
TUTAJ również brak tłumu:
  

4 komentarze:

  1. Ja totalnie straciłam zapał i wiarę w wygraną w jakimkolwiek candy, wszyscy podejrzewam i tak byliby przerażeni widmem wysyłki zagranicznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za namiary na fajne blogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe zapraszam wiec na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Romo Droga mała moja uwaga którą już wcześniej zauważyłam ale zapomniałam napisać - popraw sobie linki na paskach bocznych do Candy bo większość z nich nie przenosi do konkretnych blogów a tylko do Twojego.

    OdpowiedzUsuń