.

.

wtorek, 4 października 2011

W kolorze kawy...

11 komentarzy:

  1. żadne inne słowo nie oddaje uroku Twoich prac jak cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co prawda moje prace nawet do pięt Twoim nie dorastają ale zapraszam do zabawy do mnie
    http://zwyczajna-ambiguity.blogspot.com/2011/09/czue-sowka-zapraszam-do-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chrabąszcze wyglądają:)
    Świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bede oryginalna jak napisze: sliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wizytę w Przędzalni Rozmaitości i udział w mojej skromnej zabawie. Aż mi dech zaparło, gdy przekonałam się, jaki upominek Ty przygotowałaś swoim gościom. Piękna i kunsztowna praca - już zielenieję z zazdrości z powodu tej, która dostanie ten piękny "drobiazg" (mnie jakoś omijają słodkości - ale kto wie?)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń