.

.

niedziela, 22 kwietnia 2012

Zajawka kompletu

Dzisiaj do pokazania mam tylko zawieszkę. Kolczyki na razie w planach. Ostatnio "chodzą" za mną wrzosy i fiolety - moje ulubione. Zawieszka jest malutka. Zakupiłam takie śliczne maleńkie kaboszoniki z jadeitu  - w różnych kolorach. Ostatnio zaopatruję się w tym sklepie i nie narzekam, a wręcz polecam. Oferta szeroka, obsługa jak na razie bezawaryjna, szybkie przesyłki i dbałość o kontakt z klientem. Wszystko, co tam zamówiłam spełniło moje oczekiwania co do jakości i konkurencyjnej ceny. Trochę kryptoreklamy nie zaszkodzi.
Jak Wam się podoba nowy interfejs bloggera? Bo mnie nie bardzo! Wprawdzie zmian nie lubię, ale pocieszam się tym, że przy okazji takich nowinek usprawniam pamięć i nie pozostaję w tyle za młodszymi. Tak jak z makijażem - niestety - zajmuje mi to coraz więcej czasu. C'est la vie.........

8 komentarzy:

  1. Z ogromną niecierpliwością czekam na resztę , piękne kolory ( o wykonaniu nie wspomnę :P).

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze perfekcyjnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze oryginalnie i elegancko:) Dzięki za tę kryptoreklamę, bo nawet koszty przesyłki mają baardzo przyzwoite. I w końcu sklep, gdzie jest duży wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie przepiekna zawieszka, wspaniale dobrane kolory no i ksztalt calosci bardzo interesujacy.

    OdpowiedzUsuń