.

.

wtorek, 24 maja 2011

Kolejna broszka..

w tonacji fioletowej:

7 komentarzy:

  1. piekna broszka :) ja nie mam pojecia jak sie robi takie cuda ale pewnie cierpliwości trzeba mieć duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za paczuszkę. Super te kolczyki i naszyjnik. Mieszka pani niedaleko mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszka jest przepiękna! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka piękna i przy okazji dziękuję za piękny upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka piekna!!serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Romo! Dziś otrzymałam paczuszkę od Ciebie, a w niej min.tę cudowną sutaszową broszkę (pierwszą w życiu!),dlatego serdecznie chcę podziękować!!! Jajo, które pamiętam tak bardzo mi się podobało :D oraz jeszcze jedną śliczną i fikuśną filcową broszkę.Podziękowania i chwalenie się zamieściłam też na moim blogu ;) Raz jeszcze dziekuję z całego secra i posyłam uściski!
    Ineska

    OdpowiedzUsuń
  7. Romo sutaszowa broszka jest przepiękna...zauroczyła moje serce!Cudowna!
    Dziękuję z całego serca za odwiedzinki oraz wspaniałe słowa,które dodają mi twórczych skrzydeł.To takie miłe.
    Życzę wspaniałej niedzieli.Buziaki

    OdpowiedzUsuń