.

.

środa, 15 czerwca 2011

Wyzwanie u Modrak

















Kolczyki i zawieszka - zgłaszam je na wyzwanie u  MODRAK. Według Modrak zestawienie trzech kolorów: białego, czarnego i  żółtego - to kompozycja w sam raz na lato. W moim wydaniu - żółty kolor sutaszu zastąpiłam kolorem starego złota, zachowując żółtocytrynowe akcenty w postaci koralików. Kolczyki i zawieszka są dosyć spore i jak na swój rozmiar lekkie, bardzo ładnie się prezentują w uszach. Myślę, że wpisują się w zasady wyzwania.
Czy pamiętacie o obowiązku poddania się powszechnemu spisowi ludności? Tylko do jutra można to zrobić przez internet. Właśnie "się spisałam" - bez problemów, trwa to zaledwie kilka minut, przygotujcie sobie tylko NIP i Pesel. 
Proszę o podawanie propozycji na lipcowe candy - będzie to na pewno sutasz (drobiazg), czyli zawieszka, broszka lub kolczyki. Zgłaszajcie co chcecie wygrać i w jakim kolorze. Mówisz - masz!
Witam serdecznie nowe obserwatorki - mam nadzieję, że się tu nie nudzicie!
Pozdrawiam słonecznie i na przekór wszystkiemu powtarzajcie za mną: mam dobry dzień!

4 komentarze:

  1. Wyglądają genialnie, bradzo podoba mi się w wydaniu ze starym złotem. A co do lipcowego candy, to ja bym sobie marzyła o wisiorze w błekitach i niebieskościach ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za zgłoszenie!
    Sutaszu jeszcze nie było! Super!

    A w lipcowym candy to ja bym chciała wygrać sutaszową bransoletkę. W dowolnym kolorze, wszystkie lubię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik w błekitach lub amarantach byłby super :)
    A to spis jest obowiązkowy ? Umnie rachistrza nie było a przez internet spisywać się nie bede - to znaczy że źle coś robie ?

    OdpowiedzUsuń