.

.

niedziela, 24 lipca 2011

Wyróżnienie, ćwierćkota i gorzkie żale po crossbookingu..


































Ostatnio na fali migreny wykonana zawieszka - długa, jak ten post.Super wygląda na obfitym biuście - przyciąga oko tam, gdzie należy!
Wyróżnienie otrzymałam - od  INESKI . Dziękuję serdecznie za uznanie i chcąc nie chcąc (bo już kiedyś pisałam, że nie przepadam za tego typu zabawami ) podaję dalej.

Zgodnie z zasadami muszę napisać 7 rzeczy o sobie. No to lecimy....
1.  1. Jestem teraz właśnie w takim skomplikowanym momencie życia, że odczuwam dysonans i psychiczny dyskomfort. Jestem zmuszona robić wiele rzeczy, do których rzeczywistość mnie zmusza, a nie mam do nich przekonania. Myślę czasem, że mogłabym postępować inaczej i nie potrafię dokonać zmiany – ale  okoliczności mi na to nie pozwalają.
2.   2. Rozliczyłam stare znajomości i przyjaźnie. Zbudowałam wysoki mur wokoło siebie. Mam silną potrzebę posiadania prywatnej przestrzeni tylko dla siebie i nie odczuwam potrzeby dzielenia się wiedzą o sobie z innymi.
3.     3. Jestem silna jak koń, uparta jak muł, ciepła jak kot  i wierna jak pies.
4.     4 .  Jestem nieuleczalnie naiwna i łatwowierna.
5.     5. Nigdy nie nudzę się sama z sobą, ale nie mam problemów z  nawiązywaniem nowych kontaktów.
6.     6. Chętnie podejmuję wyzwania (z próżności), bo lubię sobie udowadniać, że POTRAFIĘ i to lepiej niż inni.
7.     7. Tyle we mnie kontrastów, że innym ciężko to znosić.

Przekazuję to wyróżnienie następująco:
Od początku mojego pojawienia się w postaci tego bloga podziwiam niżej wymienione osoby za PROFESJONALIZM  i uważam, że są to osoby, które nie potrzebują potwierdzania własnej wartości w postaci tego typu wyróżnień i pewnie im na nich zupełnie nie zależy.  Zawsze i wszędzie polecam innym śledzenie blogów tych osób - bo warto:
NESSA - ratuje stare fotografie,
AGNIESZKA - takich dekupaży nie spotkasz nigdzie indziej, a przy okazji lektury jej bloga nieźle się uchachasz!,
JOASIA - przekształca burą rzeczywistość w bajkę i pięknie to opisuje,
GURIANA - styl grunge w jej wydaniu ma wymiar SZTUKI,
LUNAMIN - jej sutasze są dla mnie niedoścignionym wzorem i podziwiam ją za silna wolę i hart ducha.


Odwiedzam i wyróżniam, bo warto przekonać się, że w każdym wieku i momencie życia ma się innym coś godnego uwagi do zaproponowania:

Z czystej wirtualnej sympatii lubię poczytać i podejrzeć, bo to fajne babki są:

Specjalny ukłon w stronę Tymiankowej z ulicy Skowronkowej – za pojemne serce pełne miłości do zwierząt   i za codzienny trud zmagania się z przeciwnościami losu:


 http://pelnialatawdomutymianka.blogspot.com

A oto co powinni zrobić moi wyróżnieni - aczkolwiek nie zmuszam do żadnej reakcji:
- Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę
- Skopiować i wkleić swoje wyróżnienie
- Napisać o sobie 7 rzeczy
- Nominować 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
oraz napisać im komentarz tak, by mogli się dowiedzieć, że nagrodę otrzymali :)

Małe odstępstwo od regulaminu popełnię i nie będę powiadamiać specjalnymi komentarzami wyróżnionych - sądzę, że dla wszystkich największym wyróżnieniem będą Wasze częste wizyty na ich blogach z pozostawieniem śladu po wizycie w postaci komentarza.

To by było na tyle w temacie wyróżnień.
Księciunio mój (kot osobisty wieloowocowy) na anoreksję zapadł z przyczyn niewiadomych i po kilku dniach poprawy znowu odmawia przyjmowania pokarmu. Trzeba nam będzie ponownie udać się do weterynarza, bo z dziesięciokilowego kociska ostało się nam ćwierćkota  nieustannie śpiącego. 
W temacie crossbookingu mam wielki niesmak. Kto nie wie o co chodzi - niech poczyta tu:
A miało być tak fajnie! Tymczasem książki zaginęły w akcji. Miały krążyć wśród blogujących, utknęły natomiast nie wiadomo gdzie, bo niewiele osób raczyło poinformować krótkim komentarzem na tym blogu, komu je przekazują, ci z kolei na swoim blogu o tym, że je otrzymali i podadzą dalej. Po raz kolejny w moim życiu naiwność moja pokarana została. Na marginesie zaznaczę, że ( choć nie był to warunek konieczny udziału w zabawie) otrzymałam książkę w zamian tylko od jednej osoby. 
Wnioski z tego doświadczenia wyciągnęłam, odpuszczam sprawę i z pewnością kolejnych zestawów nie uwolnię.
 Witam nowych obserwatorów i podglądaczy.Miło mi, że zaglądacie. Spokojnej niedzieli życzę!

10 komentarzy:

  1. Powiem tylko tyle... jesteś niesamowitą osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj:(:(:( przykro mi z takiego zbiegu ...:(:(:( skzoda że teraz się dowiedziałam ... idea jest super z tym croosbookingiem ... chciażby dlatego że mozna chyba poczytac ksiązki których by sie nigdzie nie znalazło ja mam też pare takich książek ... szkoda że nie wyszło;/;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Romo - sutasz coraz piękniejszy i okazały :) Gratulacje za wyróżnienie - fajna zabawa! A zabawa z książką - no cóż jak wiele takich zabaw np. Podaj dale ...w którym momencie się zawiesza- ja czekam od 4 maja na przesyłkę ( jest na nią 2 miesiące) i nic. Ale nie poddajemy się bo nie te zabawy przecież nas tu trzymają :)Pozdrawiam i zapraszam Cię w dalszym ciągu do mnie na oględziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roma biję się w pierś i przyznaję co następuję
    - nie umieściłam notek ani komentarzy,że ksiązki są u mnie i dokąd wędrują,bo sadziłam,że wynika to z deklaracji w komentarzach pod postami
    -przeoczyłam też pierwszy post dotyczący całej zabawy,ten traktujący o recenzji przyznaję moja wina
    Nadrobilam zaleglości i podalam Ci w komentarzach dokąd powędrowały zestawy wysłane przeze mnie
    Moja mała sugestia. Może całą zabawę trzeba umieścić na oddzielnej stronie,poświęconej tylko uwalnianym zestawom.Większość informacji umyka wśród innych postów i może stąd to zamieszanie.Tym bardziej,że zestawów było tak dużo.To tylko taka moja podpowiedź.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoje podejście do wyróżnienia i nominowanie kolejnych blogów :) Ja bardzo nie lubię pisania w stylu "częstujcie się" i "przekazuję wszystkim, którzy tu zaglądają" - to w sumie taki brak szacunku dla tych osób moim zdaniem. A Ty wspaniale uzasadniłaś, dlaczego wyróżniasz blogi :) Super! Ja podobną rzecz zrobiłam ostatnio w Dniu Blogera. Na wyróżnienia już po prostu nie odpowiadam :(

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Sutasz jest piękny :) przypomina mi jakiegoś uśmiechniętego zwierzaczka :) może żabkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sutasz obłędny.
    zapraszam i do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sutasz przepiękny! Dziękuję z serca za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sutaszem się zachwycam.
    Wyróżnienia gratuluję.
    Podoba mi się to, jak o sobie napisałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń